Saturday, August 7, 2010

ranapnya ego seorang aku

Hari ini aku terpaksa mengalah dengan ego aku...aku terpaksa akur dengan rasa cinta aku kepada dirinya. aku lemah dengan rayuannya. selama berhari-hari dia memujuk aku agar terus berada dalam hidupnya. aku sudah memutuskan untuk pergi jauh daripada dirinya.
bukan kerana cintanya sudah dimiliki oleh insan lain tetapi kerana aku harus menamatkan derita perit dalam nurani hati ku...aku tidak bisa menipu diri sendiri, aku tidak bisa membohong rasa..aku cemburu meski aku sedar siapalah aku untuk cemburu. dia berhak memilih. dan pilihannya aku tahu adalah yang terbaik dan tiada keraguan.
dia kata dia masih perlukan aku dan tidak mampu hidup tanpa aku!. dia kata aku kejam kerana hendak membuang dia jauh daripada hidup aku! tapi tidakkah dia memikirkan apa yang aku lalui selama ini lebih daripada kejam..?!!!!
perlu ke aku gugurkan sekali lagi airmata aku? hati aku sudah terlalu kering!

aku cintakan kau!

lega selepas aku melafaz kata-kata itu,

walaupun dia tidak mendengarnya, namun aku lega kerana aku mengaku kenyataan sebenar..

aku cuba menyangkal dengan ego, tetapi rasa itu lebih kuat daripada ego aku...

(T_T)......kenapa aku harus mengenali engkau?!!!!!






No comments:

Post a Comment