Monday, August 2, 2010

OBSESI

keluar bersamanya bukan selalu. entah mengapa setiap kali bersua hati ini tidak pernah tenang. ada saja jadi pergaduhan. mungkin aku yang terlalu emosional. atau mungkin dia yang tak pernah mengerti apa mahuku! arghhhhh! geram. terasa ingin saja aku lumatkan tubuhnya. biar aku bunuh kekasihku. itu bisa aku lakukan cuma hendak membunuh sesuatu yang khayal mungkin sulit. tetapi apa aku berdosa jika aku membunuh dia yang hanya pinjaman buatku. arghhh!!!!!! mungkin aku berdosa tapi hati aku! jiwa Aku! nuraga aku! puas! kenapa aku puas???! sebab jika bisa aku cabut nyawanya pasti tiada yang akan memilikinya. biarkan! jika aku tak dapat aku takkan sangup melihat orang lain memilikinya! kerana dia hanya milik aku! dia hanya layak untuk aku! cintanya hanya untuk aku! aku yang harus memilikinya! dia perlu ada saat-saat ada rindu bertamu, dia perlu ada saat sepi beraja, dia perlu ada saat kasih berbunga! dan dia perlu sentiasa ada dalam pelukan mesraku. biarkan dia khayal dengan asyiknya alunan kasihku. kerna dia hanya milik ku. dia hanya untukku. tiada siapa yang akan memilikinya selain aku!


*" jangan terlalu obses dengan sesuatu ingat semua yang ada disini pinjaman semata:"

No comments:

Post a Comment