Friday, October 29, 2010

MEREKA DISEBALIK DIRI ZALIE RASHID

akak thanks atas support anda selama ini. terima kasih diatas segala kesabaran dengan karenah adik mu ini..lot of love...Rosniwati
aku akui kau sama seperti aku..semangat kental..namun airmata mu selalu kau sembunyikan..dik abang rindu dengan kamu...Nor Anilasari
manjamu aku akui membuat aku sedar aku adalah abang.....dik abang terlalu rindu ingin mendakapmu dik...Mohd Faradzeen....

wajah ibu yang sentiasa ada saat rindu bertamu, wajah ibu yang sentiasa ada saat duka menjengah pintu rasa, wajah ibu yang sentiasa hadir dalam mimpi malamku saat aku dingin ketakutan, ibu yang sentiasa memayungi aku dengan segunung harapan padu, seorang ibu yang sentiasa mengerti akan gugurnya airmata aku,ibu yang sentiasa tahu rahsia disebalik hati seorang aku...Pn Helda anda adalah ibu yang terbaik didunia..pengorbananmu yang tak ternilai takkan ak persiakan..selagi aku bernafas itu tandanya kau sentiasa terpahat di lubuk sanubariku...

En. Mohd Rashid..seorang ayah yang penyayang dan sangat memahami diri ini..aku cinta dan kasih pada mu ayah....segala jasa dan pengorbananmu tidak akan aku lupakan..wajah tua mu menyedarkan aku bahwa kasih dan sayangmu telah banyak kau curahkan demi diri ini...selagi ak bernyawa kau sentiasa ku kenang dalam nafasku..i love you abah!

No comments:

Post a Comment